HELG!

Publicerat: 2009-03-13 / 15:38:46 | Kategori: Allmänt

Äntligen helg =)! Har längtat så mycket till denna helgen. Hittat klänning till imorgon också, skönt! Nu slipper jag oroa mig för det också. Hade verkligen ingenting att ha på på tills imorgon. Använt alla festkläder jag har redan så behöver verkligen köpa in lite nytt. Speciellt innan Cypern! Inte långt kvar nu heller :D typ 2,5 månader! :O Sjukt jävla kul  ska det bli!

Nu blir det till gymmet och träna lite. Måste tänkta på lite andra saker än det jag nyss fick veta. jävla skit! :P Jag som hade planerna klara men men får väl utagressionera mig på gymmet eller imån eller nåt! Fan fan fan ^^!

Hej så länge!




Kommentarer
Alexandra | 2009-03-14 / 11:30:40 | http://alexandrasohlin.blogg.se/

alltså. Cypern närmar sig med stormsteg :D:D:D:D jag längtar som fan alltså..det kommer bli AWESOME.



vad är det som har hänt? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0